Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 18, 2008

Majlis Berbuka Peers 1429

InsyaAllah, petang ni majlis berbuka peers pula. Ianya akan diadakan di foyer hep. Apa agaknya menu utama? Nasi tomato? Atau mungkin rezeki saya kali ini berbuka di uitm bukan lagi nasi tomato?

Walau apa pun menunya, antara tujuan utama majlis berbuka bersama adalah membolehkan ahli berjumpa di satu majlis khas. Selalunya majlis peers akan turut dihadiri oleh senior peers (bekas ahli peers yang telah tamat pengajian di uitm). Maka majlis seperti ini dapat merapatkan silaturrahim di antara ahli semasa dan bekas ahli peers. Manafaat bukan hanya perut diisi, tetapi jaringan kenalan dikukuhkan lagi.

Kepada ahli peers, senior peers dan para penasihat peers, serta para penyokong peers, bersama2lah kita hadir di majlis pada petang 19sep ini. Bersama kita bantu diri kita dan diri orang lain melalui peers.

Tiada ulasan: