Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 21, 2008

Majlis Berbuka Peers 1429H (2)

AlhamdulIllah, dapat saya hadir ke majlis berbuka peers 1429H. Ini adalah program pertama saya bersama peers pada sem ini. Program lain tak dapat saya hadir kerana komitmen tugasan lain.

Ramai juga staf pusat kerjaya dan kaunseling yang hadir. Ada juga tetamu daripada HEP. Ada juga alumni peers yang hadir. Terima kasih ya. Peers dan kaunselor2 serta staf pkk telah bersama2 menyediakan bubur lambuk. Juadah ini turut dapt di rasai warga canseleri. Tahniah kepada peers dan warga pkk. Selepas berbuka kecil, kami ramai2 solat maghrib berjemaah di surau hep. Peluang hanya sekali setahun untuk solat di surau hep ni.

Oh ya. Menu utama majlis berbuka adalah ... Nasi Tomato. Maka saya berbuka dengan nasi tomato di uitm buat kali ke4 sem ni. Rezeki saya. Juadah lain termasuklah dadih dan rojak buah (bestnya). Sekali lagi, terima kasih kpd tuan rumah kerana sudi menjemput saya.

Tiada ulasan: