Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 17, 2008

Tawaran Percuma (2)

Tadi saya terima tawaran 'percuma' atau 'diskaun' lagi. Mengikut yang menelefon saya, nombor telefon saya didapati daripada sahabat saya. Kepada sahabat2, terima kasih tetapi cukuplah ya. Saya tidak gemar menerima tawaran2 seperti ini.

Ada yang bagitau saya bahawa mereka dapat nombor telefon daripada syarikat kad kredit. Kalau begitu, macam mana saya nak saman syarikat kad kredit kerana telah salahguna maklumat yang mereka ada tentang saya? Ada yang berkata bahawa nombor saya adalah kerana kad kredit telah di'blacklist'. Bila pulak ya? Setahu saya, 'limit' saya telah dua kali dinaikkan. Maka apa yang dinyatakan adalah sesuatu yang tidak tepat. Bagaimana saya nak saman mereka yang telah 'misrepresent' saya?

Bagi pelawat2 blog saya, ucapkan terima kasih sahaja kepada pemanggil telefon atau pelawat 'tawaran percuma'. Jika dikira, kos yang akan dikeluarkan jika kita menerima tawaran percuma adalah lebih berganda2 kepada kita. Kalau ingin kepastian, hubungi saya.

Tiada ulasan: