Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 05, 2008

Kesetiaan dan Penghargaan

Esok graduan fsr akan mengadakan majlis berbuka puasa. Mereka antara graduan yang aktif dan banyak membantu encik Hisyam (Boss Perlu) menjalankan aktiviti rekreasi. Dukacita encik Hisyam tidak dapat hadir sama.

Encik Hisyam adalah antara pensyarah yang pakar dalam rekreasi. Beliau antara pensyarah yang mengerakkan Perlu. Beliau banyak membimbing pelajar untuk menjadi lebih berpengetahuan dan berkemahiran dalam rekreasi. Encik Hisyam seorang yang sangat berpengalaman dalam rekreasi.

Walau bagaimana pun, masih ada yang memperlekehkan encik Hisyam. Malah mereka ini turut memperlekehkan Perlu. Bagi saya, encik Hisyam dan Perlu banyak membantu dalam membangunkan dan memajukan rekreasi di dalam dan luar uitm. Usah dipedulikan 'pakar' yang tiada kepakaran.

2 ulasan:

sname berkata...

saya sokong en bad...
PERLU bersedia dengan semua itu

salam rekreasi..

cebad berkata...

TQ kpd PERLU yang banyak membantu FSR