Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 04, 2008

Futsal Bi Bulan Ramadan

Tadi setelah tamat kuliah, seorang pelajar menjemput saya untuk berfutsal malam ini. Terima kasih. Maaf kerana tak dapat menerima pelawaan anda semua, walaupun saya berminat.

Ramadan bukanlah penghalang untuk kita bersukan atau berekreasi. Cuma janganlah ianya mengganggu kita menjalankan ibadah di bulan Ramadan. Ada yang berfutsal selepas terawih dan seterusnya bersahur. Pelawat ke gim FSR berkurang dengan amat ketara sekali. Maklumlah, pelawat selalunya mengunjung gim FSR antara jam 5 ke 9 malam. Tapi saya dimaklumkan PM Zul Kadir setia di gim. Tahniah PM Dr Madya Zul. Kalau guru tak tunjukkan, bagaimana anak murid nak ikut.

Saya sekadar mengangkat besi ala kadar sahaja pada bulan puasa ini. Kalau rajin, buatlah sedikit 'tendangan'. Bagi yang ingin menguruskan berat badan dan kesihatan, teruskan bersukan atau berekreasi pada bulan Ramadan ini.

Tiada ulasan: