Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 08, 2008

Berbuka dengan SR113/3

AlhamdulIllah, tadi saya berbuka puasa dengan kumpulan penasihat akademik saya, pelajar SR113/3 jul2008. Terima kasih kepada mereka semua kerana sudi menerima saranan saya untuk mengadakan sedikit juadah untuk berbuka bersama saya.

Hidangan utama adalah nasi tomata berlaukkan ayam masak tomato(?). Minuman adalah tembikai susu dan oren (?). Terdapat buah kurma, karipap dan donut. Nasi tomato dimasak oleh ibu kepada seorang pelajar dalam kumpulan. Tetamu jemputan yang turut hadir adalah en Din Suunto, dan en Shahril AR Pentadbiran. Tetamu 'surprise' (dia yang tak sangka2 dijemput) adalah PM Dr Anuar Suun (Dekan FSR Jul 2005-Jun 2007). Terima kasih juga kepada tetamu2 yg sudi hadir.

Tujuan berbuka adalah untuk bersama menikmati suasana berbuka diantara pensyarah dan pelajar. Cukuplah hidangan sebagai pengganti tenaga. Tadi seorang pelajar sem3 bacelor bertanya kepada saya 'ce bad, bila kita pelajar sem3 boleh berbuka dengan cebad seperti tahun lepas?'. InsyaAllah, saudara2 rancangkanlah dan maklumkan kepada saya.

Tiada ulasan: