Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 06, 2008

Berbuka dengan Iltizam

AlhamdulILLAH, tadi saya berbuka puasa dengan graduan SR111 dan SR112 kumpulan ILTIZAM. Selain daripada saya, pn Rezian-na dan en Arshad (Bekas pensyarah FSR) turut hadir. Majlis diadakan di hotel Summit USJ.

Saya mendapat tempat letak kereta VIP. Paling hampir dengan lobi. Disebelah kereta saya sebuah merc sport dua pintu. Kereta saya? Pelajar saya tahu jenis apa B-) Seronok berjumpa semula dengan bekas pelajar saya di majlis berbuka tadi. Saya pernah mengikuti mereka ke Gunung Belumut. Tshirtnya masih saya ada. Ada yang sudah mempunyai anak. Tahniah.

Bagi yang ingin melanjutkan pengajian melalui epjj, hubungilah pn Jamatul. FSR akan memerlukan ramai pakar dalam rekreasi. Kami perlu pakar rekreasi sejati. Sekali lagi, terima kasih kepada kumpulan ILTIZAM keranan menjemput saya untuk sama2 berbuka puasa.

2 ulasan:

Ain Humairah berkata...

Salam en bad...

terima kasih sudi dtg ke majlis kami yg x seberapa tu..

pic en bad bersama kami di Belumut tu ada cuma x sempat dimasukkan ke dlm slideshow tu..
jgn kecil hati yer..

t.kasih sekali lg..

ein
o_O

cebad berkata...

TQ.Teruskan berbakti.Teruskan dalam mendapat pendidikan yang lebih tinggi