Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 18, 2008

Majlis Berbuka Staf FSR

AlhamdulIllah, semalam dapat berbuka dengan staf FSR. Staf yang hadir terdiri daripada staf akademik dan pentadbiran. Yang tak dapat hadir mungkin kerana telah ada komitmen lain terdahulu. Kesemua pengurusan FSR hadir di majlis ini.

Diantara yang hadir termasuk ahli keluarga staf dan para pelajar sem1 diploma SR113. Terima kasih kepada semua yang sudi hadir. Sebelum berbuka, tazkirah selama 20minit telah disampaikan oleh seorang ustaz daripada CITU. Dan apabila azan berkumandang menandakan waktu maghrib, doa berbuka telah dibaca dan diaminkan bersama. Juadahnya? Rezeki saya nampaknya setiap kali berbuka di uitm makan nasi tomato(?). Setelah berbuka, kami beramai2 solat maghrib berjemaah di surau baru FSR.

Ucapan terima kasih daripada Dekan amat bermakna dan dihargai warga staf yang hadir. Ianya menunjukkan bahawa kehadiran staf pada majlis adalah satu komitmen kepada organisasi.

Tiada ulasan: