Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 08, 2008

Tetamu Berbuka Dengan SR113/3

Sebenarnya ramai pensyarah dan pentadbir yang saya jemput untuk turut berbuka pada hari ini. Dukacita ramai tidak dapat hadir kerana telah ada komitmen atau hal keluarga di saat akhir. InsyaAllah, kita berbuka dengan kumpulan lain.

Saya menjemput pensyarah dan pentadbir untuk dapat saling berkenalan dengan pelajar saya. Meraikan tetamu bermakna kita menghormati tetamu. Menerima jemputan bermakna kita menghormati tuan rumah. Jadi majlis berbuka juga untuk mengeratkan silatturahim dan meningkatkan lagi budaya saling menghormati diantara warga FSR.

Di kalangan pelajar SR113/3 julai2008, terdapat ramai yang cemerlang di bidang sukan dan juga akademik. Sebagai pensyarah, saya hanyalah seperti satu 'checkpoint' dalam perjalanan hidup pelajar saya. Saya adalah tetamu dalam hidup mereka, dan mereka adalah tetamu dalam hidup saya. Semoga anda semua memperolehi kejayaan dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: