Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 26, 2008

Warna Blog

Apakah maksud warna blog saya? Tentu ramai yg tertanya2 dan terteka? Mungkin dah ramai yg betul tekaan, mungkin ramai yang salah teka.

Warna blog ini macam warna carpet dlm surau aje. Tapi warna macam ni dah jarang digunakan dalam surau atau masjid. Ada berkata sebab sensitif. Tetapi bagi saya warna ini tiada kaitan dengan warna carpet di surau atau masjid. Ianya tiada kaitan dgn mana2 pertubuhan dsbnya.

Warna blog ini adalah mengenangkan tempat yg banyak berjasa kpd saya. Tempat tersebut memberi peluang untuk saya memajukan diri saya.Banyak kenangan di tempat tersebut. Tempatnya adalah ... Institut Teknologi MARA. ITM B-)

Tiada ulasan: