Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 15, 2008

SIFE dan Taman Negara

Assalamualaikum. Hari ini kembali bertugas di uitm. Pada jumaat 12 sep, saya telah ke Kuala Tahan untuk program SIFE di Taman Negara Pahang. Kami bertolak jam 3.30ptg dari Shah Alam.

Saya jangkakan perjalanan selama 4jam. Hampir tepat. Kenderaan hanya mampu 90km/j. Maka lambatlah sedikit kami berbuka. Pada waktu berbuka 7.15mlm, kami berada hampir 30km dari R&R, tempat kami akan berbuka. AlhamdulIllah, kami sampai pada 7.30mlm++. Kami berbuka dengan masakan tempatan. Walau pun makruh makan petai, tapi saya belasah juga.

Tujuan SIFE ke sana adalah persiapan untuk pertandingan peringkat antarabangsa. InsyaAllah, Kuala Tahan dan Taman Negara akan dibantu oleh SIFE sebagai sebahagian khidmat sosial uitm kepada penduduk tempatan.

Tiada ulasan: