Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 16, 2008

Berbuka Puasa Pelajar SR221 dan SR223

InsyaAllah petang ini saya akan berbuka dengan pelajar SR221/1 dan SR223/1. Para pelajar lain dijemput sama. InsyaAllah beberapa pensyarah lain akan turut hadir.

Bagi saya majlis berbuka adalah antara masa yang sesuai untuk pensyarah berkenalan dengan pelajar di luar bilik kuliah. Kita bergaul sebagai umat Islam. Mungkin terubat bagi yang jauh daripada keluarga apabila ada peluang berbuka bersama2. Walau pun juadah tidak sama seperti masakan bonda di kampung kita, yang penting adalah suasananya. Jika ada lebih rezeki, kita merasa yang lebih. Bersama kita nikmati rezeki daripada Allah. InsyaAllah kita merasa sikit gulai kawah.

Tetapi saya terpaksa bergegas ke InED selepas berbuka dengan pelajar saya. Ini kerana InED juga mengadakan majlis berbuka pada hari ini. Semoga majlis kita sentiasa diberkati dengan rahmat, rahman dan rahim Nya.

Tiada ulasan: