Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 06, 2008

Sudah Dewasa

Berbuka dengan kumpulan Iltizam mengingatkan saya kepada mereka semasa masih pelajar saya. Ada yang sentiasa ditegur oleh saya cara mereka berpakaian semasa menjadi pelajar saya. Mungkin ada tadi yang kurang selesa dengan pakaian mereka bila bersama saya?

Amanah sebagai pendidik adalah memproses pelajar supaya yang kurang baik menjadi baik, yang dah baik jadi lebih baik. Ada yang pernah ingin berhenti daripada belajar, tetapi AlhamdulILLAH, berjaya juga mendapat diploma. Tadi ada yang ingin menyambungkan pengajian ke peringkat Bacelor. Teruskan niat anda. Ingat, belajarlah sehingga ke akhir hayat kita.

Ada juga tadi mengucapkan terima kasih kepada saya kerana tugasan saya menyebabkan mereka ada simpanan sekarang. Sama2. Teruskan menyimpan untuk masa hadapan. Jangan lupa untuk sentiasa menyediakan penyata kewangan dan juga bajet.

Tiada ulasan: