Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 27, 2008

Kena Tegur

Petang semalam, semasa saya nak balik untuk berbuka di rumah, saya kena tegur. Staf keselamatan menahan kereta saya, kemudiannya beliau menegur saya. Saya telah tidak mematuhi peraturan lalulintas. Kesannya, tetamu masuk ke intekma menghadapi sedikit masalah lalulintas.

Saya maklumkan bahawa saya ingatkan selepas waktu pejabat tiada lagi laluan sehala. Oleh kerana saya telah salahfaham dan menyusahkan orang lain, maka saya wajarlah memohon maaf. Staf keselamatan menjalankan tugas yg diamanhkan kpdnya. Syabas dan terima kasih. Maaf kerana menyusahkan.

Sebagai seorang manusia, kita bukanlah sempurna. Kesilapan dan kesalahan akan dilakukan. Tetapi penting teguran (aduan atau maklumbalas) disampaikan. Ini bertujuan untuk kebaikan bersama di masa hadapan.

Tiada ulasan: