Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 10, 2008

PEERS UiTM

Siapakah PEERS UiTM? Peers adalah singkatan untuk Badan Peer Kaunselor. Ianya sebuah persatuan di bawah HEP UiTM Shah Alam (SH004).

Peers bermula pada tahun 1983. Ahli2 adalah terdiri daripada para pelajar yang berminat dengan kaunseling. Tujuan utama adalah untuk membantu sambil belajar. Pelbagai aktiviti dijalankan oleh peers pada setiap semester. Antara aktiviti dijalankan adalah lawatan ke kampus cawangan untuk bertukar2 maklumat dengan persatuan peers cawangan. Saya mula bergiat dengan peers pada 1987 lagi melalui kokurikulum.

Para pelajar UiTM Shah Alam yang berminat menjadi ahli bolehlah mendapatkan borang keahlian di HEP (Bangunan Budi Siswa) sama ada di kaunter Unit Kegiatan Pelajar ataupun daripada Encik Khairuddin Thani, Kaunselor UiTM. Bersamalah kita memajukan diri dan masyarakat.

Tiada ulasan: