Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 24, 2008

Buka Puasa SRW655

Cadangan awal untuk berbuka dengan para pelajar dan bekas pelajar SRW655 di bawah seliaan saya. Ianya sebagai mengeratkan hubungan antara pelajar semasa dan pelajar terdahulu saya.

Walau bagaimana pun, di saat2 akhir, niat tidak dapat dilaksanakan untuk berbuka pada hari ini. Saya mohon maaf berbanyak2 kpd para tetamu saya. InsyaAllah, seperti dicadangkan, kita buat perjumpaan Hari Raya. Mungkin lebih sesuai dengan tanda hampirnya tamat pengajian para pelajar SRW655 dibawah seliaan saya? Para tetamu, jangan lupa berlaram dan lagi penting jangan lupa kuih raya.

Majlis adalah perkumpulan untuk mengeratkan silaturrahim. Maka tiada majlis hukum gantung, atau majlis merompak. Semoga majlis di kampung meraikan hari raya akan lebih mengeratkan silaturrahim sesama kita.

Tiada ulasan: