Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 17, 2008

Terima Kasih SR221/1 dan SR223/1

AlhamdulIllah, semalam saya telah berbuka puasa dengan pelajar SR221/1 dan SR223/1 di FSR. Kami makan nasi tomato dengan gulai kawah sebagai lauk tambahan. Minum air 'cocktail' buah campur2. Terima kasih kepada pelajar2 saya kerana sudi menguruskan majlis berbuka bersama saya.

Semalam saya turut menjemput beberapa pensyarah untuk turut bersama tetapi mereka tidak dapat hadir kerana mempunyai program lain. InsyaAllah di lain kali. Majlis berbuka amat meriah. Ramai pelajar perempuan berbaju kurung (baru?). Kalau tengok mesti tak percaya mereka pelajar FSR. Manis dan ayu bergaya. Pelajar lelaki seperti biasa dengan cara 'macho' mereka.

Semoga majlis semalam dapat mengurangkan kesayuan tidak berbuka dengan keluarga di kampung/bandar. Pelajar SR221 dan SR223 yang lain bila ya? Kenapa ada yang kata nak 'join' tetapi di saat akhir tak jadi?

Tiada ulasan: