Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 17, 2008

Banyaknya Majlis Berbuka Puasa

Semalam 16Sep, InED turut mengadakan majlis berbuka puasa. Saya ke InED selepas solat maghrib. Sempat juga merasa satay ayam, ikhsan Mizan (EO Unit Modul). Maaf kerana tiada pada waktu berbuka.

Majlis berbuka adalah antara majlis tidak formal bagi pelajar dengan pensyarah, diantara staf dengan keluarga staf. Janganlah kedekut atau berkira tentang kos untuk dikongsi. Ianya adalah sedekah yang mendapat pulangan segera dan di hari kemudian. Juadah yang terhidang adalah hasil kutipan sokongan yang hadir dan tidak hadir. Bersyukur kepada Allah ke atas nikmat rezeki yang kita terima.

Tadi saya terima jemputan berbuka daripada Peers UiTM untuk Jumaat 19sep ni. InsyaAllah saya akan hadir. Tetapi saya akan berbuka dengan pelajar SRW655 dibawah seliaan saya dahulu. Sebelum tu, Khamis 18sep, ada majlis berbuka di FSR. Murahnya rezeki kita.

Tiada ulasan: