Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 27, 2008

Kad Raya

Saya menerima beberapa keping kad raya. Ada daripada pelajar, rakan sekerja dan juga bekas rakan di itm dahulu. Terima kasih banyak2.

Setiap tahun makin kurang saya terima kad raya. Saya juga makin kurang mengirimkan kad2 raya kpd rakan dan saudara. Saya akan menggunakan sms sebagai pengganti kad raya. Prinsip berjimat dan cepat dan tepat. Saya juga mengirimkan ucapan syawal melalui emel. Komunikasi moden dan berkesan. Selalunya juga saya gunakan transparency kad raya di bilik kuliah. Tetapi tahun ni saya tak jumpa transparency tersebut.

Walau apa pun caranya, ucapan hari raya adalah untuk menyambut syawal dan memohon maaf zahir dan batin. Jadi saya harap saudara dan sahabat tidak terkilan jika tidak menerima kad raya daripada saya. Yang penting adalah niat kita. Selamat Berbuka 27Ramadan 1429H.

Tiada ulasan: