Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 25, 2008

Kuliah 25 Ramadan 1429H

Hari ini beberapa pelajar telah pun balik ke kampung dantidak hadir ke kuliah. AlhamdulIllah, masih ramai yg ada, jadi kuliah diadakan seperti biasa.

Lagu raya dipasang semasa kuliah semasa pelajar melakukan latihan. Saya terima kad raya daripada pelajar, (terima kasih). Selesai kuliah, saya lihat kelas saya yg terakhir kot pada hari ini berbanding kumpulan lain. Amanah perlu dijalankan kerana selepas raya mungkin ada kuliah terganggu.

Selamat Menyambut Syawal 1429H kepada semua pelajar saya dan pembaca blog. Maaf zahir dan batin. Saya doakan kita semua selamat menyambut hari lebaran dan sentiasa dilindungi Allah Yang Maha Esa.

Tiada ulasan: