Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 22, 2008

Model E C D G

InsyaAllah, esok akan mula aksi model2. Jadi, bersedialah dengan yang terbaik. Imej anda mencerminkan imej keluarga.

Agak2nya berapa ramai yang ingin menjadi model esok. Semasa majlis berbuka puasa dgn pelajar sr221/1 dan sr223/1, ramai yg jadi model dan jurugambar. Ada yg sendiri model, sendiri jurugambar. Saya akan cuba paparkan suasana yang ceria yang berlaku semasa saya menjalankan tugas saya. Tetapi mungkin pesanan penaja pada awal kelas mungkin tiada kerana iklan tiada bayaran.

Seperti saya katakan, ramai yang salahfaham tentang FSR. Ramai yg ingat bahawa sesiapa sahaja boleh jadi warga FSR. Fakulti bermaksud berilmu pengetahuan. Jadi perlulah persediaan untuk mendapatkan ilmu di FSR.

Tiada ulasan: