Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 29, 2008

Kad Raya(2)

Teringat kisah kad raya masa sekolah rendah. Cikgu saya cadangkan anak2 muridnya menghantar kad raya kpd pembesar2 negeri dan negara.

Saya pun hantar kpd sultan2 tanah melayu. Budak2 lagi. Ikut cadangan cikgu tanpa soal jawab. AlhamdulIllah, saya terima beberapa kad raya daripada beberapa orang raja2 melayu. Seronok rasanya. Dapat kad potret raja2 dan ahli keluarga. Tapi kad2 tersebut saya tak simpan.

Selepas beberapa tahun, saya terfikir. Adakah tuanku2 sendiri yg baca kad saya dan membalas secara peribadi? Allah sahaja Yang Maha Mengetahui.

Tiada ulasan: