Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 22, 2008

Aikido di UiTM

Sudah lama saya tak hadir latihan aikido di uitm. Persatuan aikido uitm pun dah lama tertidur. Kenapa?

Saya tak dapat hadir latihan kerana pada hari dan masa latihan diadakan, saya mempunyai kuliah bersama2 pelajar saya. Jadi fokus kepada tugas hakiki dahulu. InsyaAllah, saya akan cuba aktif semula. Persatuan pelajar pula pasif kerana tiada pelapis. Adakah sesiapa yang sudi menjadi ajk persatuan aikido uitm? Penasihat bersama adalah PM Zulkifli Abd Kadir. Boleh pi tengok dia berlatih di gym fsr.

AlhamdulIllah, aikido berjaya diadakan di uitm. Pada mula2nya, ada yang cuba 'sabo'. Pelbagai alasan dan halangan cuba dilakukan. Bagi saya senang aje, kita jawab dengan lurus kalau ada bertanya siapa yang minat sangat menjadi 'pakar sabo'. AlhamdulIllah, 'pakar2 sabo' tidak dapat menjayakan niat 'sabo' walau dicuba berulang2 kali. Tuhan Maha Adil dan Maha Berkuasa.

Tiada ulasan: