Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 18, 2008

Parking Di Kampus Shah Alam

Saya tidak dapat hadir ke sebuah majlis pagi ini di kampus induk uitm. Setelah hampir 15 minit berpusing2 untuk cari tempat letak kereta (saya tiada pemandu), saya terpaksa pulang ke pejabat saya. hampa, tiada tempat kereta yang kosong.

Di tempat letak kereta bertingkat dekat DSB, kereta diletakkan bukan sahaja diruang yang disediakan. Malah di persekitaran kampus kereta begitu banyak sekali dan tidak sepadan dengan ruang letak kereta yang ada. Pandulah secara sangat berhati2 untuk mengelakkan kemalangan.

Kenapakah masalah ini berlaku? Hampir setiap kali saya melawat ke jabatan/fakulti, antara maklumbalas utama adalah masalah letak kereta. Mungkin ketidakhadiran saya di satu majlis tidak akan menjejaskan majlis. Tetapi bagaimana jemputan lain pada majlis ini dan majlis lain yang tidak dapat hadir kerana tiada ruang meletak kereta mereka?

Tiada ulasan: