Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 21, 2008

Berbuka dengan Rakan Sekolah

Semalam saya berbuka dengan rakan dan saudara seperguruan. Mereka adalah antara yang saya percaya dan yakin dalam bekerja berpasukan. Sudah hampir 30tahun berkenalan.

Kami berbuka di sebuah restoran milik salah seorang daripada rakan saya. Tidak semua dapat hadir. Tetapi majlis tetap meriah. Ada yang berjaya, ada yang sangat berjaya, ada yang sangat2 berjaya. Kesemuanya adalah rezeki ditentukan Allah.

Begitu cepat masa berlalu. Tahun 1980 adalah tahun pertama kami semua mula menjadi rakan dan saudara seperguruan. InsyaAllah, saya berdoa untuk dapat berbuka pada tahun ke50 kami semua mula berkenalan. Semoga Allah panjangkan usia kami untuk dapat terus beribadah dan menjadi hambaNya yang Islam dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: