Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 18, 2008

Tahniah Encik Hisyam Che Mat BSc,MEd?

Tahniah dan syabas kepada che Hisyam Che Mat. Beliau telah mendapat sarjananya secara formal di majlis konvokesyen yang dijalankan di KL pada isnin 15sep.

Kisah che Hisyam memang menarik.Banyak dugaan ditempuhi beliau. AlhamdulIllah, beliau berjaya menempuhi dugaan dan cabaran dengan rahmat, rahman dan rahim Allah. Gagal sekali bukanlah bererti gagal selama2nya. Jika satu jalan tiada penyelesaian, cari dan usahalah untuk dapatkan jalan penyelesaian yang lain. Kejayaan kita bukanlah usaha kita seorang sahaja. Ianya juga memerlukan sumbangan daripada ahli keluarga dan sahabat2. Dugaan daripada lawan adalah biasa. maka kita perlu lawan dugaan tersebut.

Next? Kita berdoa agar che Hisyam akan mendapat PhDnya sebelum berumur 40tahun. InsyaAllah. Best kan kalau kita baca kelayakan berdasarkan kepakaran seperti berikut: Assoc.Prof Dr Hisyam Che Mat, BSc (Recreation), MEd (Outdoor..), PhD (Outdoor and Recreation). InsyAllah. Kita sama2 berdoa.

3 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Terima kasih cebad di atas doa anda. Semoga anda juga dikurniakan kerahmatan dan keberkatan dalam kehidupan. Amin

cebad berkata...

Sama2 kita berdoa agar kita diberi kebaikan dunia dan akhirat oleh Allah Ta'ala.

hisyamchemat berkata...

Terjumpa semula ketika mencari yang lain. Doakan yang terbaik untuk saya CEBAD. Terima kasih. Semoga Allah juga merahmati kehidupan tuan sekeluarga. Insya-Allah.