Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 30, 2008

Ucapan Hari Raya

SMS saya terima bertalu2. Kenalan (saudara dan sahabat dan kawan dan lawan?) mengucapkan salam 1 syawal 1429H.

Terima kasih saya ucapkan. SMS lebih cepat, tepat dan murah. Letih membalasnya. Jika ada yg tidak saya balas melalui sms juga, bacalah ucapan saya di blog ini. Terima kasih kerana mengingati kehadiran saya di bumi Allah.

Jangan lupa mengucapkan BismIllah, pada awalnya, dan AlhamdulIllah pada penghujungnya. Daripada Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali.

Tiada ulasan: