Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 30, 2008

Malam Raya

Dum2 bunyi mercun. Beep2 bunyi mesej sms raya masuk. Tidak kira masa. Semalam pada jam 1.30pagi ada sms saya terima.

Apakah sebenarnya makna aidil fitri? Bilakah sebenarnya rasa paling seronok bg kita? Masa sampai di kampung halaman? Berbuka puasa bersama keluarga? Bersama2 berkumpul dgn sanak saudara? Bersama2 membuat persiapan akhir sebelum fajar syawal?Bg saya antaranya adalah bila dpt berkumpul ramai2. Syukur kpd Allah kerana kami semua selamat sampai dan dpt berkumpul ramai2.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1429H. Maaf Zahir dan Batin. Drpd saya col.bud.company E.panthera tigris.

Tiada ulasan: