Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 21, 2008

Bersedia untuk menjadi Model

Setelah lama berhajat, tadi saya beli sebuah kamera. InsyaAllah akan saya gunakan untuk merakamkan mereka yang sudi (dan tidak sudi) dipaparkan dalam blog ini. Maka harap2 anda semua bersedialah.

Semua kita boleh jadi model. Tidak perlu 'pan-asian look'. Sebenarnya pada setiap hari dan masa kita adalah model. Harapan saya agar model yang dipaparkan adalah satu cara saya 'market'kan model2 ini untuk menunjukkan kelebihan dan kebaikan mereka kepada orang lain. Jika kita memodelkan perkara yang positif, insyaAllah akan mendapat pulangan yang positif.

Jadi, bagi para pembaca blog, bersedialah untuk melihat aksi2 pelajar, rakan dan saudara saya. Yang menonjol secara positif akan memberi reputasi yang positif. Tapi janganlah bersiap2 diri secara tidak 'natural'. Biasakan yang betul, betulkan yang biasa'.

2 ulasan:

watch out!!!! berkata...

tahniah dah beli kamera baru....
hu..hu....
adakah saya juga berpeluang menjadi model En.Bad ek...
anyway, bagi saya, kita semua adalah model bg diri masing2, cma yang berbeza baik @ buruknya apa yang kita tujukkan.
so, tepuk dada tanya selera..
slamat tok En.Bad,
SUKSESS!!!

cebad berkata...

terima kasih. salam ramadan dan syawal.