Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 13, 2010

Aktiviti Semasa Raya

kita biasa kaitkan aktiviti utama beraya adalah bermaaf2an. kemudiannya makan2. lepas tido jalan2. lepas tu makan2. tido makan, tido makan.

keluarga saya pernah adakan aktiviti bersukan semasa beraya di kampung.kami bermain bowling. ada juga kita pergi berkelah. dahulunya ke jeram pasu. sekarang ni, lebih ke bukit keluang (tempat saya hadir kursus btn). dan saya lihat ada kawan yg adakan aktiviti futsal dan bowling. bagus tu.

utk jaga kesihatan, dugalakkan kembar pemakanan dan senaman. kedua2nya akan lebih kita lakukan jika bersama dgn mereka yg rapat dgn kita, keluarga kita. setelah pulun makanan banyak2, aktiviti sukan amat2 digalakkan. ada keluarga adakan aktiviti telematch utk rapatkan lagi silatturahim. tahniah.

Tiada ulasan: