Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 14, 2010

US Open 2010

awal tadi semasa sedang menonton tv, adik saya menyebut sesuatu. saya tidak dengar apa katanya. dia ulang '816'. saya tukar ke saluran tersebut. oh..tenis, us open 2010.

sekarang sedang berlangsung akhir us open 2010. ianya adalah sambungan kerana terpaksa ditangguh (tak tahu apa sebabnya). kelihatan masih ramai penonton di stadium. hampir2 penuh walaupun di us adalah hari isnin. kemungkinan penonton ramai yg hadir setelah pulang dari pejabat kalau dilihat pakaian mereka.

us open adalah jawapan kepada soalan utk peperiksaan akhir sukan tenis pada tahun 90an. seorang pakcik yg bermain tenis amat gembira dgn peperiksaan akhir utk sukan tenis. maklumlah, tanya soalan yg kita tahu jawapannya, memanglah seronok. antara soalan yg di tanya adalah,'namakan 4 pertandingan grand slam tenis'. jika kita bersedia dan berminat serta mengamalkan/mengulangkaji bidang yg didaftarkan semasa pengajian, maka insyaallah, senanglah nak dapat 4.00 flat atau A+.

Tiada ulasan: