Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, September 16, 2010

Jamuan Raya

bagi mereka yg balik ke kampung, kebiasaannya akan mengadakan jamuan raya utk saudara dan kenalan pada hujung minggu pertama setelah raya pertama. maklumlah, ramai yg balik kampung utk beraya.

pada hujung minggu ni, saya ada menerima beberapa jemputan raya. dan tempatnya bukanlah dekat. jika saya tak hadir jemputan, ada tak yg perasan? maklumlah, saya bukan berpangkat atau berjawatan besar. kereta pun kecil, kalau ke sesuatu majlis,kena letak jauh2. tak dibenarkan letak dekat pintu masuk, yg khas utk kereta besar dan tetamu besar.

ketidakhadiran saya ke suatu majlis tidak semestinya kerana saya tidak sudi. ada kalanya tiada kesempatan waktu. jika majlis adalah berniat baik drpd hasil yg baik, saya ucapkan berbanyak2 terima kasih dan maaf kerana tidak dpt hadir.

Tiada ulasan: