Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 25, 2010

Jamuan Raya 2010 Perkama



selepas tamat majlis perasmian seminar kaunseling di um, diadakan majlis jamuan raya 2010 perkama. ianya dihadiri oleh exco perkama, tetamu jemputan seminar kaunseling, ajk seminar dan para peserta. majlis amat meriah. terdapat peserta seminar drpd 7ipt. sedihnya tiada peserta uitm selain drpd saya. itupun saya hadir selaku exco perkama.

saya teruja melihat para pelajar kaunseling bergaul dgn mereka drpd ipt lain. cadangan saya, pada setiap sem diadakan sekurang2nya seminar/konvensyen berkaitan kaunseling di 3buah ipt. ini akan memberi peluang pelajar2 kaunseling saling mengunjung ke ipt yg menwarkan program kaunseling dan mempunyai persatuan kaunseling.

Tiada ulasan: