Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 20, 2010

Tahniah Dr Tan Chee Hian

ucapan tahniah drpd saya kpd fren, encik tan chee hian, phd. beliau telah dinaikkan pangkat sebagai pensyarah kanan uitm.

dr tan berjaya menamatkan dan mendapat pengiktirafan phdnya pada tahun ini 2010. ianya setelah ia berusaha secara gigih dan melalui pelbagai dugaan dan cabaran. kejayaan beliau mendapat phd dan kenaikan pangkat sebagai pensyarah kanan sesuai dijadikan sebagai teladan utk dicontohi.

saya mula mengenali dr tan apabila berkongsi pejabat di pusat sukan uitm, semasa fsr beroperasi di pusat sukan. tahun tersebut adalah 2001. begitu cepat masa berlalu. pada awal perkhidmatan beliau, beliau menunggang kapcai ke uitm. seorang yg bertubuh besar menunggang sebuah kenderaan kecil. hati dr tan adalah sebesar badannya. beliau mudah mesra dgn sesiapa pun. tetapi beliau juga seorang yg tegas. ini adalah antara sifat pendidik yg boleh dicontohi.

tahniah sekali lagi drpd saya kpd anda fren.

Tiada ulasan: