Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 17, 2010

Tokoh Malaysia

tahniah diucapkan kpd 4 penerima tokoh malaysia. anugerah ini pertama kali diberikan kpd mereka yg menyumbang kpd pembentukan dan kestabiln malaysia. penerima terdiri drpd seorang dari sabah, seorang dari sarawak dan dua orang dari semenanjung tanah melayu.

seorang penerima dari semenanjung adalah bekas polis. beliau telah terlibat dgn aktif menentang komunis. beliau turut muncul dan ditemuramah dlm rancangan tv yg disiarkan berkaitan malaysia bermula ogos yg lepas.

seorang penerima lagi adalah bekas diplomat. beliau pernah menjadi ksu kementerian luar negara. beliau turut pernah menjadi duta malaysia ke singapura dan kesatuan soviet. beliau adalah tan sri zainal abidin bin sulong, adik kpd nenek saya. tahniah tok cik din. terima kasih tok cik din.

Tiada ulasan: