Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 05, 2010

Pesta Buku Lagi

sekarang ada bookfest. mph pun ada jualan gudangnya (harga diskaun). selepas raya ada pesta buku di pwtc pula.

tiap2 tahun akan ada pesta buku. ianya memberi peluang utk penerbit mempromosikan hasil2 mereka. ianya membolehkan kita membeli pada harga diskaun. di jualan gudang, harga diskaun boleh capai sehingga 90% kurang drpd harga asal. secara kasarnya jika saya ke pesta buku, saya akan membeli buku bernilai sekitar rm200. tapi jika di pesta buku pwtc, mungkin lebih sedikit sebab kebanyakan buku dipamerkan jarang boleh didapati di kedai2 buku.

saya bercadang nak adakan pesta buku tahunan di uitm. ianya akan dianjurkan bersama ole kuib, ptar dan uitm holdings. tetapi lokasi mungkin tidak sesuai utk pengunjung drpd luar uitm jika di dsb atau anex. kena tunggu dewan baru siaplah kot.

Tiada ulasan: