Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 20, 2010

Saudara dan Sahabat

alhamdulillah, bersyukur kepada Allah kerana saya mempunyai saudara dan sahabat yg menyenangkan saya. dan alhamdulillah saya tidak mempunyai mereka yg menyusahkan hidup saya sebagai saudara dan sahabat.

tengahari tadi, dalam saya mencari2 sahabat utk makan tengahari, seorang sahabat telah menelefon saya. beliau mengajak saya utk makan bersamanya. ahamdulillah. seronok apabila ada sahabat yg sudi berkongsi kemurahan rezekinya dgn saya.

dan hari ini saya berpeluang menaiki kereta beliau yg saya hanya lihat drpd luar sebelum ini. kami makan di pusat inovasi uitm. sebagai tuan rumah, seeloknya saya yg berbelanja. tetapi sahabat ini tidak selesa jika saya berbuat demikian. jadi, sekali lagi dlm tempoh beberapa minggu ini, saya mendapat kemurahan rezeki yg beliau ada.

saya doakan semoga sahabat saya ini akan sentiasa mendapat rahman dan rahim drpd Allah. alhamdulillah, rezeki saya terima dlm tempoh terdekat sangatlah murah. dan yg sangat2 penting, ianya adalah halal.

Tiada ulasan: