Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 24, 2010

Mencari Ilmu di Kedai Buku UiTM

petang semalam saya ke kedai buku uitm. ianya milik koperasi uitm bhd. ianya terletak di hadapan ptar1. itulah tempat asal kedai buku itm.

saya ke sana selepas ke rmi utk urusan iid2010se. dan sebelum ke pusat kerjaya dan kaunseling. hampir setengah jam saya di kedai buku. saya suka mencari2 buku2 yg dijual pada harga diskaun. alhamdulillah, dpt beli beberapa buah. ada diantaranya, bernila lebih 10x pada harga asal berbanding dgn harga diskaun.

di kedai buku sebuah ipt, bukan hanya terdapat buku2 teks dan akademik shj. pelbagai buku turut dijual spt utk meningkatkan atau membantu diri. kunjung2lah kedai buku uitm. anda mungkin berpeluang mendapatkan permata yg tersorok.

Tiada ulasan: