Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 19, 2010

Kembali ke Ribu-ribu Langkah

Dalam suratkhabar beberapahari ini kita membaca iklan utk kita berjalan sekurang2nya 10,000 langkah. ianya dikatakan akan dpt membuat kesihatan kita lebih baik. ianya dikatakan akan dapat mengurangkan risiko kesakitan kpd kita.

tadi setelah lama tidak bersenam di tesco, saya melakukan senaman berjalan kaki hampir dua jam. setelah penat berjalan tetapi tiada peluh, saya makan di medan selera tesco. okjuga pilihan makanan yg ada. utk makan tengahari tadi, saya makan nasi ayam chop (chicken chop rice).oklah utk rm5.90. jika ada pelajar, atau saudara atau sahabat atau kenalan di tesco, boleh saya belanja makan bersama saya.

saya bercadang utk melakukan kajian tentang senaman berkaitan 10,000 langkah. saya dah dapat dua orang penyelidik bersama. seorang drpd kbs, dan seorang lagi drpd isn. ada lagi yg berminat? sila hubungi saya.

Tiada ulasan: