Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 26, 2010

Jamuan Raya Encik Din 2010

saya berada di rumah cik din tengahari tadi. encik din adalah penasihat peers uitm. beliau mengada jamuan raya utk kenalan yg termasuk peers. saya spt biasa, menumpang ajelah majlis kawan.

alhamdulillah, gps yg saya milikki masih baik. ianya adalah sesuatu kurniaan Allah kpd saya. walau pun saya was2 juga, alhamdulillah, saya sampai dgn mudahnya. sesampai saya di rumah cik din, saya dapati dah ramai peers di sana. alumni peers pun turut sama hadir. peers turut mengadakan rumah terbuka, tumpang cik din.

juadah, macam2 ada. satay, soto, lontong dan pelbagai lagi. spt biasa, saya lihat peers bersedia membantu di dapur. saya dan peers serta alumni peers lain bersedia membantu apa yg ada di meja makan. alhamdulillah dgn hidangan disediakan oleh cik din dan mrs.cik din. terima kasih cik din. terima kasih peers.

soalan cepumas drpd peers dan alumni peers, 'bila pula rumah cik bad? bila lagi cik bad nak beraya lebih drpd satu?'. jawapan saya spt biasa, 'insyaallah'.

Tiada ulasan: