Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 24, 2010

Bersama Pemimpin Perkama

tadi saya di kelab danau ukm. ada mesyuarat exco perkama. sbg seorang drpd ahli majlis perkama, saya turut hadir.

mesyuarat bermula 8.30mlm. saya lewat sampai. tetapi ramai juga yg tiba selepas saya. agenda pertama adalah seminar kaunseling di um, pada 25sep 2010, sabtu ni. pembentangan oleh ajk seminar yg terdiri drpd pelajar program ism kaunseling um. saya melihat senarai peserta pelajar dr universiti tiada wakil dari uitm. maka saya maklumkan kpd ajkt peers jika ada yg berminat.

memang terasa teruja berada bersama pakar2 kaunseling di malaysia. setiap kali pengerusi menjemput ahli membentangkan laporan atau cadangan beliau akan mulakan dgn 'prof' atau 'dr'. bagi saya hanyalah 'tuan'. insyaallah suatu hari 'dr' dan kemudiannya 'prof'.

tahun ini genap 30tahun perkama. cadangan sambutan di adakan di uitm. maka, peers, sila bersedia utk membantu menjayakan majlis ini. jangkaannya di bulan disember 2010.

Tiada ulasan: