Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 15, 2010

Perwira

siapakah perwira? siapakah panglima? siapakah pendekar?

menonton vat69 mengingatkan saya kpd seorang. beliau telah pun kembali kpdNya. walaupun beliau dikatakan telah berpencen, namun bagi saya beliau meninggal dunia semasa bertugas. saya dimaklumkan bhw beliau pesara polis. beliau tidak nyatakan drpd bahagian atau cawangan mana.

setelah menonton vat69, dan memerhatikan gaya mereka, boleh saya andaikan kenalan saya itu bekas vat69. menonton cerita vat69, saya bandingkan gaya dan pergerakan beliau semasa saya dapat sama menyusuri hutan belantara bersamanya. saya yakin,beliau adalah seorang perwira vat69.

saya tidak dpt belajar banyak dgn beliau. walaupun sedikit ilmu saya andaikan saya dapat drpdnya, ianya tetap ilmu berharga kpd saya. terima kasih saudaraku. saya akan cuba pastikan utk saya mendapat ilmu sebanyak mungkin drpd mereka yg sedia dan setia berkongsi ilmu dgn saya.

Tiada ulasan: