Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 18, 2010

Jemputan Raya

hari ini banyak majlis jamuan raya diadakan. dan saya tidak terkecuali mendapat jemputan daripada saudara dan sahabat. kebanyakan jemputan drpd saudara telah selesai dlm beberapa hari selepas raya pertama.

maaf ya, jemputan saudara terpaksa didahulukan. pagi ni ada jemputan saudara, 3 dlm 1.jamuan raya, tahlil dan doa selamat utk saudara yg akan melanjutkan pengajiannya ke luar negara. dan saya turut ada jemputan ke tempat 'panas' yg menjadi berita utama sejak isnin lepas. sselain itu ada jemputan sahabat lama dan rakan futsal.

niat nak puasa 6 di bulan syawal masih belum dipenuhi. berat badan makin kurang saya senangi. tapi saya tak boleh salahkan orang lain. kita bertanggungjawab kpd pemilihan dan keputusan kita.

Tiada ulasan: