Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 24, 2010

Mesyuarat Lagi

tugas di peringkat tertentu pengurusan akan banyak melibatkan mensyuarat. dan saya perlu merancang sebelum mesyuarat dilakukan.

mesyuarat atau perjumpaan sepatutnya pada pagi tadi terpaksa ditunda kerana yg lain2 ada hal. ianya utk iid2010se. jadi saya cadangkan utk perbincangan kumpulan. merancang strategi utk persediaan dan pembentangan bg penyertaan kami.

petang mesyuarat aknc 2011 ined. sepatutnya bermula jam 3ptg. dan saya bercadang tamat pada 4ptg. oleh kerana lambat bermula, maka tamatnya tidak juga spt dirancang. alhamdulillah, semua yg patut hadir berjaya hadir.

dugaan mesyuarat adalah membuat keputusan dan memastikan keputusan dijalankan. kemudian seterusnya semasa mesyuarat di agensi gomen adalah akan tersedia jamuan ringan. jika bulan puasa, tiada gangguan memastikan tiada pembaziran.

Tiada ulasan: