Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 19, 2010

Semoga Sentiasa Sejahtera



saya ke rumah seorang kawan di kajang. di kawasan perumahan elit. dlm perjalanan ke rumahnya, kami makan buah langsat (sesat). tapi walau pun sesat, kami (saya) terpegun dgn rumah2 yg amat besar di kawasan tersebut.

memang seronok melihat rumah2 besar. secara spontan saya bertanya kpd kawan2 dlm kereta, 'agak2 apakah kerja tuan rumah ya?'. maklumlah, ada rumah yg macam istana. ada rumah yg macam kelab. kereta di dlm rumah pula bersusun macam kat kedai kereta.

alhamdulillah, setelah berpusing2 dan setelah bertanya kpd pengawal2, kami jumpa rumah kawan kami. kami andaikan kami dah lambat. rupa2nya ramai lagi yg tiba selepas kami. dan ramai juga yg sesat spt kami.

terima kasih kpd tuan rumah yg sudi menjemput saya dan kawan2 lain utk majlis raya beliau. terima kasih kpd sahabat yg sudi menumpangkan saya dlm kereta besar dan mahalnya. dahlah tu, saya duduk kat belakang pula (kekok sebab tak biasa). terima kasih kpd sahabat yg saya kenali lebih 30tahun. semoga kita dipanjangkan umur utk dapat bertemu lagi.

Tiada ulasan: