Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 25, 2010

Di Awang-awangan

bahasa inggeris seperti berada di 'seventh heaven' atau 'cloud nine'. ianya bermaksud kita berada di dlm keadaan yg menyeronokkan kpd kita. itulah perasan saya apabila mempunyai buku yg menarik utk membaca.

semalam saya semak semula buku yg baru dibeli pada khamis lepas di kedai buku uitm. saya dapati sebuah buku yg saya sangkakan telah saya beli sebelum ini sebenarnya adalah buku yg belum pernah saya baca atau milikki.

jadi, bermula dgn semalam, saya berlengkar seperti ular sawa melengkar mangsanya. mangsa. saya adalah buku baru saya. tadi selepas jam 9mlm, saya habis membaca buku tersebut. memang saya macam ular sawa apabila mendapat buku yg sangat saya minati kandungannya. selagi saya tak telan/baca sampai habis, saya rasa tak selesa.

Tiada ulasan: