Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 22, 2010

Nafsu

dah beberapa hari saya kalah kpd nafsu. akibatnya saya kenalah tanggung. memang berat akibatnya. badan tak selesa. alhamdulillah tak sakit.

memang niat nak puasa sunat secepat mungkin selepas beraya 1 syawal. tapi spt biasa, pelbagai alasan mudah diberi utk lakukan sebaliknya. hari ini saya tewas lagi. saya ada bengkel di pagi hari sehingga tengahari di hotel uitm. petang saya ada perjumpaan dgn wakil kolej bersekutu. dan di majlis kerajaan, antara agenda utama adalah makan.

saya bercadang utk bersenam lebih kerap dan lebih intensif lagi. ianya utk memastikan kalori digunakan lebih banyak drpd kalori diisi ke dlm badan. jom ikut saya trekking disekitar intekma.

Tiada ulasan: