Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 19, 2010

Semoga Berjaya Meningkatkan Ilmu



Majlis di rumah makcik pada pagi tadi adalah solat hajat, tahlil arwah dan doa selamat. tahlilarwah utk ruh mereka yg telah kembali kpdNya. solat hajat dan doa selamat utk kami semua dan sepupu yg akan melanjutkan pengajiannya. beliau akan ke uk (bukan ulu kelang atau ulu kelantan, united kingdom).

ramai bercita2 utk melanjutkan pengajian ke luar negara. drpd 5beradik, hanya saya seorang yg belajar di peringkat tinggi sepenuhnya di dalam negara. yg lain2 berjaya ke england, india (dan sekarang di jerman), scotland dan northern ireland. saya digalakkan oleh adik2 saya utk melanjutkan pengajian saya ke luar negara juga.kata seorang adik,'supaya jangan jadi katak di bawah tempurung'. insyaallah.

sekarang dua sepupu saya di mesir (dua beradik - seorang dlm perubatan) dan seorang di jordan (perubatan). dua orang sepupu lagi di australia (kejuruteraan dan mengikut suami belajar). walau pun ke mana kita pergi utk melanjutkan pengajian kita, yg penting adalah tamat dgn jayanya.

Tiada ulasan: