Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 25, 2010

Seminar Kaunseling UM 2010



pagi tadi berjalan seminar kaunseling 2010 di um. ianya najuran persatuan kaunseling um bersama perkama. saya hadir selaku exco perkama.

persatuan kaunseling um atau perkum telah ditubuhkan pada 2002. keahlian adalah pelajar sarjana muda kaunseling, fakulti pendidikan um. tahniah kepada jawatankuasa dan mereka yg menyumbang secara langsung dan tidak langsung. penasihat perkum adalah prof dr suradi salim. wakil exco perkama di um adalah prof madya dr haslee shahril, penyelia saya utk sarjana kaunseling.

saya berbangga melihat seorang kawan membentangkan kertaskerja berkaitan kaunseling dan rehabilitasi. beliau sedang melanjutkan pengajian di peringkat phd. beliau seorang oku. belia kurang upaya drpd segi penglihatan. beliau konvo sarjana kaunseling bersama2 saya pada 2005. tahniah saudara zamzuri. insyaallah, saya akan jemput tuan ke uitm.

Tiada ulasan: