Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 14, 2010

Sukan Tenis

tenis di malaysia kurang mendapat perhatian sebagaimana di luar negara. tidak ramai jaguh2 tenis peringkat antarabangsa dari malaysia. antara nama yg terkenal adalah adam malik.anak kpd rakan sekolah ayah saya.

di uitm, sukan tenis amat popular di kalangan staf uitm. semasa saya pelajar uitm, kami bergilir2 dgn staf uitm menggunakan court tenis di hep. sehingga sekarang, masih ramai staf uitm bersukan tenis. di antara pemain tenis yg tersohor di uitm dan adalah staf uitm adalah drpd fsr. antaranya adalah pm zul kadir, rahizam (jurulatih piala davis malaysia) dan pm khairi.

mungkin sesuai jika kita, uitm anjurkan sirkit tenis. kita panggil aje sbg sirkit tenis uitm. ianya diadakan semasa semester. kekerepan mungkin dlm satu semester, diadakan 4kali di 4kampus berlainan. antara kampus2nya adalah di uitm shah alam, lendu, jengka, dungun, machang, arau, dan kota samarahan. kita mulakan di shah alam, dan kita akhirkan di shah alam. pialanya kita namakan piala ???

Tiada ulasan: